Nemocniční ombudsman
Co je úkolem nemocničního ombudsmana
Nemocniční ombudsman ve FN Motol dbá na ochranu práv pacientů. Snaží se o zlepšení komunikace mezi pacienty, jejich blízkými a zaměstnanci nemocnice. Usiluje o zvyšování kvality poskytovaných zdravotních služeb a o maximální spokojenost pacientů.Ve své činnosti je nemocniční ombudsman nezávislý, avšak v bezprostředním kontaktu s vedením nemocnice a s vedením jednotlivých zdravotnických pracovišť.
Kdy byste měli využít služeb nemocničního ombudsmana:
Nemocniční ombudsman je vám ve FN Motol k dispozici obzvláště v případech:
- kdy se domníváte, že byla vaše práva, nebo práva vašich blízkých, porušena či ohrožena,
- kdy vznikl nebo hrozí konflikt na pracovišti v souvislosti s poskytováním zdravotních služeb nebo
- když vázne komunikace mezi zúčastněnými stranami a vznikne tak potřeba věc řešit nestranně.
Jakým způsobem se můžete na nemocničního ombudsmana obracet se svými požadavky:
- písemně na adresu Ombudsman, Fakultní nemocnice v Motole, V Úvalu 84, 150 06 Praha 5
- elektronickou poštou na adresu ombudsman@fnmotol.cz
- osobním podáním přímo ombudsmanovi na jeho pracovišti
- telefonicky na níže uvedená čísla
postup-pri-vyrizovani-stiznosti-2014 (43,50 KB)
JUDr. Vladimíra Dvořáková – nemocniční ombudsman
Budova ředitelství, SP, uzel G
tel.: (+ 420) 224 437 000
email: ombudsman@fnmotol.cz
Sekretariát:
tel.: (+420) 224 437 001
email: petra.maliskova@fnmotol.cz