Urgentní/akutní

Pokud máte akutní zdravotní problém, závažný zdravotní stav a náhlé selhání životních funkcí, můžete se obrátit na Oddělení urgentního příjmu, Oddělení LSPP pro dospělé – pohotovost nebo Oddělení urgentního příjmu a LSPP dětí.

Nemáte-li platné české veřejné zdravotní pojištění a přicházíte-li během otevírací doby Oddělení Péče o Samoplátce, musíte:

–          registrovat se na Oddělení Péče o Samoplátce.

–          kontaktovat předem pojišťovnu (Uniqa, VZP pro cizince, Ergo, AXA Interpartner, cestovní pojištění);

–          vzít s sebou pas a pojistku;

–          zaplatit zálohu na ošetření, v případě, že Vaše ošetření nebude hradit pojišťovna;

–          pokud jste držiteli Evropské karty pojištěnce, vzít ji sebou a zkontrolovat platnost kartičky;

Výše zálohy záleží na předpokladaném rozsahu zdravotní péče.

Po vyšetření se pacient vrátí na Oddělení Péče o Samoplátce, kde dostane finální fakturu za vyšetření.

Pacient se musí počítat s tím, že finální částka za poskytnutou zdravotní péči může přesahovat vyši složené zálohy. V takovém případě pacient musí doplatit zbývající částku na přepážce Oddělení Péče o Samoplátce.

Mimo otevírací dobu Oddělení péče o samoplátce jděte přímo na recepci Urgentního příjmu (pro dospělé nebo děti), vyplňte čitelně registrační formulář, následující den se s Vámi domluvíme na úhradě, popř. nás můžete sami kontaktovat.

Skip to content