Pokud máte akutní zdravotní problém, závažný zdravotní stav a náhlé selhání životních funkcí, můžete se obrátit na Oddělení urgentního příjmu, Oddělení LSPP pro dospělé – pohotovost nebo Oddělení urgentního příjmu a LSPP dětí.
Nemáte-li platné české veřejné zdravotní pojištění a přicházíte-li během otevírací doby Oddělení Péče o Samoplátce, je potřeba:
– registrovat se na Oddělení Péče o Samoplátce.
– kontaktovat předem pojišťovnu (Uniqa, VZP pro cizince, Ergo, AXA Interpartner, cestovní pojištění);
– vzít s sebou pas / jiný doklad totožnosti a pojistku;
– zaplatit zálohu na ošetření, v případě, že Vaše ošetření nebude hradit pojišťovna;
– pokud jste držiteli Evropské karty pojištěnce, vzít ji sebou a zkontrolovat platnost kartičky;
Výše zálohy záleží na předpokládaném rozsahu zdravotní péče.
Po vyšetření se pacient vrátí na Oddělení Péče o Samoplátce, kde bude vystavena dostane finální faktura za vyšetření.
Finální částka za poskytnutou zdravotní péči může přesahovat výši složené zálohy. V takovém případě je nutné doplatit zbývající částku na přepážce Oddělení Péče o Samoplátce.
Mimo otevírací dobu Oddělení péče o samoplátce jděte prosím přímo na recepci Urgentního příjmu (pro dospělé nebo děti), vyplňte čitelně registrační formulář, následující den se s Vámi domluvíme na úhradě, popř. nás můžete sami kontaktovat.